نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیروی بعدی منتظر سؤال، تذکر و تمام ابزار‌های قانونی بنده نسبت به خود باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مهرداد ویسکرمی،نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم‌اندیشی پیرامون خشکسالی یکی از آسیب‌های بعضی مدیران را انجام کار زیاد بدون فکر کردن دانست و اظهار کرد: مدیران استان باید درصدی از وقت خود را برای فکر کردن بگذارند، مدیر خوب کسی است که استراحت داشته باشد، فکر داشته باشد، کار انجام بدهد و تحلیلی کار کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان ما هم این آسیب را دارند که بیشتر در بازدید و سرزدن به سر می‌برند، اما وقت لازم برای فکر کردن در مورد قوانین مجلس نمی‌گذارند تا نظرات مدبرانه در این خصوص بدهند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به عملکرد بد مسئولان اضافه کرد: عملکرد بد مسئولین باعث بدبینی مردم به نظام می‌شود. در موضوع توزیع ناعادلانه آب، چه ما بگوییم و چه ما نگوییم روز قیامت مسئولان کشور باید پاسخگو باشند؛ به‌خصوص وزارت نیرو که به‌عنوان مدیران اجرایی نظام از ایشان نام برده می‌شود.

ویسکرمی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آب کشور عادلانه توزیع نشود بایستی تا آخرین قطره آب کشکان توسط کشاورز لرستانی کشیده شود، عیب ندارد، کشت‌های آب دوست بکارید. دست تمام کشاورزانی که سیب‌زمینی، برنج و هندوانه می‌کارند درد نکند.

وی ضمن تأکید بر پیگیری جدی برای تخصیص حق‌آبه استان، آگاه شدن مردم نسبت به موضوع را مؤثر دانست و بیان کرد: وزیر نیروی بعدی منتظر سؤال، تذکر و تمام ابزار‌های قانونی بنده نسبت به خود باشد. سند سازگاری با کم‌آبی را بنده برای تمام گروه‌های مجازی و خبرنگاران و گروه‌های خبری فرستادم تا بتوانند نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند. مردم ما نامحرم نیستند. مردم می‌توانند خیلی جا‌ها با ایرادات و انتقادات خود به داد مسئولان برسند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: بنده در جلسه‌ای بیان کردم که اشکالی ندارد بنده را به‌عنوان نماینده مردم محکوم کنید و امنیتی جلوه بدهید، اما مسئله آب لرستان حل شود.

ویسکرمی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات تأکید کرد و افزود: در بحث انتصابات، حضرت آقا فرمودند که در انتصابات دخالت نکنید، خدا را شکر می‌کنم که به بیان حضرت آقا عمل کردم.

وی اظهار کرد: در بحث گرفتن اعتبارات برای استان، مدیران ارشد استان باید تلاش بیشتری داشته باشند، با ما نمایندگان رایزنی کنند تا بتوانیم حق استان را بگیریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس موضوع دیگری که به آن پرداخت واگذاری تنها انبار استراتژیک استان بود. دکتر ویسکرمی دراین‌باره، اظهار کرد: کسی که انبار غله استان را خریده الان در زندان است، انبار استراتژیک لرستان بدون مشورت با استان فروخته شده است و نیاز به پیگیری دارد.

ویسکرمی با اشاره به نابسامانی‌های اخیر در بازار مرغ استان، از عدم نظارت صحیح بر کشتارگاه‌ها خبر داد و ضمن تأکید بر برخورد با متخلفان، تصریح کرد: در بحث نظارت بر توزیع مرغ، با تبانی‌های پشت صحنه درگیر هستیم. عدم نظارت صحیح و آمار صوری کشتارگاه‌ها خود نشانگر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: مدیر خوب دو مزیت باید داشته باشد، اول اینکه خود تخلف نکند و دوم اینکه جلوی تخلف را بگیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.