بدوی گفت: وضعیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی در خوزستان پایدار بوده و روند ترخیص و خروج نهاده از انبار‌ها نیز بهبود یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بدوی  مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان در خصوص آخرین وضعیت حمل و نقل نهاده‌های دامی از انبار‌های بندر امام خمینی (ره) گفت:  با تمهیداتی که در نظر گرفته شد و با همکاری اداره‌کل راهداری و اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی، وضعیت تامین کامیون برای جابه‌جایی نهاده‌های دامی بهتر شده و روند ترخیص و خروج نهاده از انبار‌ها نیز بهبود یافته است.

او با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن نهاده دامی در انبار‌های بندر امام خمینی (ره) وجود دارد و نهاده همیشه در انبار‌ها موجود است، افزود: وضعیت ورودی کامیون‌ها برای جابه‌جایی نهاده‌های دامی در مقایسه با ماه گذشته، ۲  برابر شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بدوی اظهار داشت:با خروج نهاده از انبارها، کشتی‌های جدید پهلو می‌گیرند و بار خود را در انبار‌ها تخلیه می‌کنند. در حال حاضر سرعت خروج نهاده‌های دامی از انبار‌ها نسبت به سرعت ورود آن افزایش یافته است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به اینکه در خوزستان کمبود ذرت وجود ندارد و موجودی ذرت در بخش دولتی مشکلی ندارد و بخش خصوصی نیز واردکننده این کالا است، تصریح کرد: وضعیت تامین و توزیع نهاده دامی در خوزستان پایدار است.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: حداقل تا ۳ ماه آینده و یا بیشتر، مشکلی برای تامین نهاده‌های دامی نیست. نهاده‌های دامی در انبار‌های بندر امام خمینی (ره) و انبار‌های ذخایر استراتژیک موجود است و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.