عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از وقوع پدیده سفر‌های نجومی در المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه گفت: زنجیره ارزش یک اصلاح علمی و آکادمیک است و باید به آن دقت شود. این پیشنهاد نماینده مجلس آقای صباغیان درست است، ولی نباید تغییری در بند‌های مصوبه امنیت غذایی رخ بدهد.  

سلیمی در ادامه بیان کرد: دیروز در کمیسیون بررسی حقوق‌های نجومی را تصویب کردیم، ولی در حال حاضر با سفر‌های نجومی هم مواجه شده ایم.

این نماینده مجلس توضیح داد: در المپیک ۲۰۲۰ حدود ۶۵ ورزشکار از ایران اعزام شدند، ولی همراهان ۱۸۸ نفر بودند و بسیاری از این‌ها مربی و رئیس فدراسیون نبودند و باید بررسی شود این سفر‌های نجومی به چه دلیل صورت گرفته است.  

سلیمی ادامه داد: رئیس فدراسیون اسکیت و هندبال که اصلا ورزشکار در المپیک نداشته اند و  رئیس سابق دو میدانی و رئیس فدراسیون سابق تنیس و بادیگارد به چه دلیل به توکیو رفته اند.

وی در ادامه  خاطر نشان کرد: باید سفر‌های نجومی بررسی شود، رئیس فدراسیون شنا بعد از دو هفته از برگشت ورزشکاران خود در توکیو مانده و توکیو گردی کرده و باید این سفر‌های نجومی در این بازی‌های المپیک بررسی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
یک سفره ای پهنه. یک عده ای می خورند. ما هم نمیتونیم بخوریم. به همین راحتی. هیچ اتفاقی هم پیش نمیاد.
آخرین اخبار