باران چشمه:

دیوان عدالت اداری در خصوص انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حکمی هنوز صادر نکرده است

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در خصوص انتخابات این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کمک ۳۰۰ میلیون تومانی وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌های استانی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان این کمک را در همه رشته‌های ورزشی انجام می‌دهد و فقط مخصوص فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشتی پهلوانی نیست، اما من ابتدای امسال با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص کمک به این فدراسیون و هیئت‌های استانی صحبت کردم و برای هر هیئت استانی مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و امور جاری اختصاص یافت. به دلیل مشکلات بیشتر استان تهران در این خصوص مبلغ ۳۰ میلیون تومان به هیئت استان تهران تخصیص یافت.  

او ادامه داد: چند ماه قبل نیز به هر کدام از هیئت‌های استانی  مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت کردیم و مطمئنا در ماه‌های آینده نیز این کمک‌ها ادامه خواهد یافت. هیئت‌ها این مبالغ را صرف کمک به مرشد‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی می‌کنند و اگر کمک بیشتری نیز نیاز داشته باشند فدراسیون حتما به آن ها کمک خواهد کرد.

او در خصوص مرمت زورخانه‌های در حال تخریب کشور بیان کرد: ما به چندین استان مثل خوزستان، ایلام، اردبیل و سیستان و بلوچستان در خصوص مرمت زورخانه‌های کمک‌های کرده ایم. در زاهدان زورخانه‌ای باقدمت بیش از  ۶۰ سال وجود دارد که متاسفانه دیوارهای آن در حال فرو ریختن است و فدراسیون به این استان مبلغ ۱۰ میلیون تومان کمک کرد. با مدیرکل ورزش و جوانان نیز صحبت کردیم و او نیز قول داد اعتباراتی جهت مرمت این زورخانه اختصاص دهد، چرا که فقط با کمک‌های فدراسیون این زورخانه‌ها مرمت نمی‌شود و نیاز به کمک وزارت ورزش و جوانان در این مورد است. 

باران چشمه درباره حکم دیوان عدالت مبنی بر تعلیق انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: دیوان عدالت اداری هنوز در این خصوص حکمی صادر نکرده است. مدتی قبل قاضی این پرونده از مسئولان وزارت ورزش و جوانان سئوالاتی پرسید و آن‌ها نیز پاسخ این سئوالات را داده بودند، فدراسیون پیگیر این پرونده  است. من کارم را با قدرت و جدیت ادامه خواهم داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار