کاراته کای کشورمان در خصوص کسب مدال طلا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

سجاد گنج زاده، کاراته کای کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کسب مدال طلا در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: برای کسب مدال طلای المپیک زحمت زیادی کشیدم و حس بسیاری خوبی دارم. افتخار می‌کنم توانستم نماینده خوبی برای کشورم در المپیک باشم و همچنان با قدرت در تمامی مسابقات حضور خواهم داشت.

او ادامه داد: امیدوارم کاراته در دوره‌های بعدی نیز در المپیک حضور داشته باشد؛ چرا که حق این رشته ورزشی است.

او درباره بانوان کاراته کای کشورمان در مسابقات المپیک گفت: بانوان کاراته کای کشورمان نیز لیاقت کسب مدال در این مسابقات را داشتند و جای خالی بهمن عسگری و کاپیتان تیم ملی کاراته، یعنی ذبیح الله پورشیب در المپیک احساس می‌شد. همه کاراته کا‌های تیم ملی نیز لیاقت حضور در المپیک و کسب مدال را داشتند، اما قسمت بود من در این مسابقات شرکت کنم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

گنج زاده درباره برافراشتن پرچم حضرت ابوالفضل (ع) در مسابقات المپیک افزود: هروی، سرمربی تیم ملی همیشه این پرچم را در مسابقات همراه خود داشت و من این موضوع را می‌دانستم. خدا را شکر می‌کنم شرمنده مردم نشدم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
آقای گنج زاده مغرور نباش شما نماینده خوبی برای کشور نبودی همه میدونیم چطور طلا به دست آوردی ای کاش با منش ایرانی وبا جوانمردی نقره می‌گرفتی نه اینکه با فیلم هندی وتحقیر طلا بگیری شما اخلاق ورزشی وابروی ایران رو بردی
آخرین اخبار