فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ارتش در حال خدمت به بیماران کرونایی سراسر کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان در بجنورد مرکز خراسان شمالی گفت: همچنان که ارتش جمهوری اسلامی در بحران‌های همانند زلزله و سیل در خط مقدم قرار دارد و در کمک به بیماران کرونایی نیز پیشقدم بوده است بطوریکه هم اکنون امکانات درمانی این نیرو که ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است به همراه ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی برای کمک به بیماران کرونایی به کار گرفته شده است.

او گفت: در این بیمارستان‌ها مجموعاً ۱۲ هزار نفر از کادر درمان مشغول به فعالیت هستند که نشان می‌دهد ارتش همواره در خط مقدم خدمت به مردم است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: هر کسی که بیش از همه ولایتمدار و ارزشی باشد در مسئولیت‌های مختلف به کار گمارده شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: دفاع از استقلال و تمامیت ارضی از وظایفِ نیرو‌های مسلح است و نیروی زمینی توانسته با ولایتمداری و ولایت‌محوری با حضور خودش این ماموریت را جامه عمل بپوشاند.

او مبارزه با داعش را از افتخارات ارتش عنوان کرد و گفت: این گروه تروریستی سعی داشت تا حضور در سوریه را در ایران نیز تکرار کند و این نیرو‌های ارتشی بودند که در کنار سپاه در خط مقدم مبارزه با داعش قرار داشتند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

سردار حیدری افزود: هم اکنون نیز در کنار مرزبانان فداکار در مناطق مرزی غرب و شرق و شمال و جنوب کشور برای برقراری امنیت مستقر هستیم و تعیین استقرار به این معناست که ارتش همچنان هوشیار است و همه چیز را در خارج از مرز‌های کشور رصد می‌کنیم.

او  ارتقای منزلت کارکنان نیرو‌های مسلح را از وظایف فرماندهان دانست و گفت: در نیروی زمینی طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمامی کارکنان مادامی که شاغل هستند از واحد‌های مسکونی سازمانی بهره‌مند شوند و همچنین شرایط باید برای احداث واحد‌های مسکونی شخصی نیز فراهم شود.

 فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی اکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی برای سکونت کم دارند و برنامه ریزی برای احداث این واحد‌ها در ۲۸ شهر کشور انجام شده و به نوبت افتتاح می‌شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی ۲۸ واحد مسکونی تیپ ۱۳۰ دلجویان را در بجنورد افتتاح کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
درود بر ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
دم ارتش با شرف گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
شما عزیزان رو تخم چشمای ما جا دارید
Spain
جلال
۲۱:۰۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
داعش کجا بود آقای محترم هروقت مردم میخوان پیگیر حق خود شوند هزار شایعه درست میکنید، داعش چون درکشور ما زمینه فکری ندارد نمیتواند کاری کند پس خواهشا اعتراضات مردم را به معاندبودن،داعش ،منافقین ،آمریکا و.....نسبت ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
الان مرگ و بی دارویی چه ربطی به داعش داشت والا بی کفایتی مسولان چندین برابر داعش از ایرانیان کشته چه اقتصاد چه درمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
سردارحیدری!!!فرمانده کل ارتش!!!جهت اطلاع درارتش سردارنداریم وازکلمه امیراستفاده میشوددوم اینکه ایشون فرمانده نیروی زمینی هستن نه فرمانده کل ارتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
درودبرارتش دلاور
Iran (Islamic Republic of)
اکبرفدای ایران
۱۹:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام احتراما داعش اگه جرات داره بیادایران که جرات ندا ره.تمام انتقام مدافعان شهیدحرم را بدجورخواهیم گرفت .کورخوندن فقط منتظریم ایران همه منتظرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
راهها رو ببندید مگر مسلمان نیستید بیمارستان مردم میخان چکار ؟ وقتی ارتباط قطع بشه آمار میاد پایین . مردم دارن داغدار میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
دست ارتش غیورمند ایران درد نکنه که امنیت رو برای ما فراهم کرده.
انشاءالله در پناه حق سالم و موفق باشید