مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه رزمایش ایران همدل و به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم طرح «اطعام و احسان حسینی» در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت:طرح اطعام و احسان حسینی دو بخش دارد یکی «اطعام حسینی» به‌معنای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و دیگری «احسان حسینی» که شامل بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان است.

وی افزود: برای اجرای  رزمایش تعداد ۷۲ آشپزخانه در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده و از ظرفیت مساجد، مراکز نیکوکاری، دانشگاه‌ها و اردوگاه‌ها و مراکز فعال امداد نیز بهره‌گیری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه غذا‌های طبخ شده به‌صورت روزانه و با اولویت مناطق محروم و روستایی سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود تصریح کرد: علاوه بر سایت امداد، هموطنان خیّر و نیک‌اندیش ما می‌توانند جهت مشارکت و پرداخت کمک‌های نقدی، کد دستوری #۰۵۴ *۸۸۷۷*را در گوشی تلفن همراه خود شماره‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ نزد صندوق ولایت و شماره کارت ۳۴۸۶ – ۵۰۱۶ – ۹۹۷۹ – ۶۰۳۷ برای این منظور در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: محرم1400 ، غذای نذری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار