آقازاده گفت: پایین آمدن سن اعتیاد در بین دختران و پسران یکی از مشکلات در بحث مصرف موادمخدر است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: پایین امدن سن اعتیاد در بین دختران و پسران یکی از مشکلات در بحث مصرف موادمخدر است که باید در زمینه پیشگیری از این امر بیشتر تلاش شود.

آقازاده افزود:در حوزه پیشگیری باید در استان گام‌های مثبت بیشتری برداشته شود تا شاهد کاهش امار کشفیات و مصرف مواد مخدر باشیم.

او اضافه کرد: بهزیستی بعنوان یکی از سازمان‌هایی که می‌تواند در امر شناسایی آسیب‌ها و پیشگیری و توجه بیشتر به معتادان گمنام بیشتر تلاش کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: متاسفانه آمار کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی نشان از بالا بودن قاچاق مواد مخدر است که این بدلیل مرکزیت استان در کشور است.

ملک حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی هم در این جلسه گفت: یکی از اولویت‌های این شورا مراقبت‌های بعد از خروج معتادین از مراکز درمانی است.

ملک حسینی افزود: این مراقب‌ها شامل اشتغال، ادامه روند درمان و وصل شدن به جامعه است که بنا شده با همان محوریت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کار انجام شود.

او اضافه کرد: راه اندازی مجدد نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در بحث آگاه سازی عمومی از دیگر برنامه‌های این شورا است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار