خوزه بوردالاس در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ختافه، درباره بازی فردای ۲ تیم و رفتن مسی از بارسلونا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  خوزه بوردالاس، سرمربی تیم فوتبال والنسیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش با ختافه گفت: باید پله به پله پیش برویم. ختافه فصل گذشته شرایط خوبی نداشت، اما اکنون با جذب ۷ بازیکن تقویت شده است. 

او درباره شرایط هافبک‌های تیمش برای بازی فردا گفت: سولر به تازگی به تیم اضافه شده است، اما می‌خواهد به تیم کمک کند. من با واس صحبت کرده ام. او بازیکن متعهدی است و می‌خواهد بازی کند. امیدوارم واس در والنسیا بماند؛ زیرا او یک بازیکن حرفه‌ای است. 

سرمربی والنسیا درباره شرایط دروازه بان هلندی تیمش گفت: سیلسن خیلی بهتر شده است. فردا صبح با او جلسه دارم. خواهیم دید که آیا او در شرایطی قرار دارد تا بتواند مقابل ختافه بازی کند یا خیر.


بیشتر بخوانید


بوردالاس درباره رفتن مسی از بارسلونا گفت: این اتفاق یک شکست بزرگ برای لالیگا است. مسی بهترین بازیکن جهان است و ما برای سال‌ها از دیدن عملکرد او لذت بردیم. نمی‌دانم آیا بارسلونا می‌توانست کار بیشتری برای ماندن مسی انجام دهد یا خیر، اما فکر می‌کنم این باشگاه به هیچ وجه نباید او را از دست می‌داد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار