زالی گفت: مردم نگران کرونا هستند و باید از فرایند‌های هم گرایانه در جهت رفع مسائل بهره بگیریم.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت تهران اظهار کرد: در راستای فرمان رهبری مبنی بر احیای طرح‌های نوین و چالاک با هدف کنترل بیماری کرونا در کشور نشستی در زمینه امرای طرح شهید سلیمانی داشته و مقرر شده یک برنامه جدید عملیاتی در هفته آینده تدوین و هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

 زالی تاکید کرد: در چنین شرایط فعلی کشور از لحاظ شیوع بیماری کرونا، ما نیازمند هرچه بیشتر وفاق و همدلی و ایجاد برنامه‌های خوب بین بخشی، ترویج کار جمعی و توجه به خرد جمعی هستیم و امروزه باید به سمت اجرای مکانیسم‌های هم گرایانه حرکت کنیم. مردم نگران بیماری کرونا هستند و ما باید از فرایند‌های هم گرایانه در جهت رفع مسائل استفاده کنیم.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران بیان کرد: پیشنهاد من این است که شهروندان، استادان عرصه سیاست به رسانه کمک کنند، زیرا ما در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستیم که پرداختن به برخی از حواشی و تعمیق آن به نفع مردم نیست و معتقدم که همان مطالب گفته شده در رسانه رسمیت دارد.

او افزود: بروز اختلاف سلیقه با تشدید در برنامه‌ها می‌تواند مشکلاتی را در زمینه برنامه ریزی برای مبارزه با بیماری کرونا در کشور ایجاد کند. امروزه نیازمند وفاق و همگرایی بیشتر در بین مردم هستیم و موفقیت هرچه بیشتر دولت جدید را آرزو مندم و امیدوارم با موفقیت در زمینه مقابله با بیماری کرونا یک حلاوت در بین مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام

آقا ، شما را به خدا :
همگرایی
همگرایی
همگرایی

اگر نه فاجعه رخ نمایی خواهد کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
فقط باید دو هفته تعطیل کنن
آخرین اخبار