معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان از فراخوان اعزام نیرو‌های جهادی به بیمارستان‌های همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان از فراخوان اعزام نیرو‌های جهادی به بیمارستان‌های همدان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۷۰ نفر برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که عازم بیمارستان‌ها شده اند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان بیان کرد: باتوجه به شیوع و گسترش موج پنجم ویروس کرونا و اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت‌های داوطلبان جهادی برای کمک به کادر درمانی در بیمارستان‌ها ادامه دارد.

او افزود: ستاد مردمی مقابله با کرونا در قرارگاه گروه‌های جهادی شهید آیت الله مدنی و حوزه علمیه استان همدان با هدف کمک به کادر درمان، فراخوان اعزام نیرو‌های داوطلب همدانی به خط مقدم جبهه سلامت را منتشر کرد.

ارتقایی اظهار داشت: همانگونه که حضور روحانیت در دوران ۸ سال دفاع مقدس دارای اثرات فراوانی بود، حضور طلاب در عرصه مقابله با کرونا نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

این مسئول بیان کرد: در پی درخواست مسئولان بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی استان همدان مبنی بر ورود نیرو‌های جهادگر به بیمارستان‌ها، فراخوان اعزام نیرو‌های جهادی در موج پنجم کرونا به بیمارستان‌ها اعلام شد.

ارتقایی با اشاره به اینکه اعزام‌ها بر اساس اعلام نیاز بیمارستان‌ها انجام می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر فقط بیمارستان‌های شهید بهشتی و بیمارستان بعثت اعلام نیاز کرده اند، در صورت نیاز سایر بیمارستان نیز اعزام انجام می‌شود.
او یادآور شد: در موج چهارم این بیماری ۲۰۰ نفر نیروی جهادی اعم از طلبه‌ها، دانشجویان، کارمندان و کارگران در این فراخوان عمومی ثبت‌نام کردند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.