مقاومت اسلامی فلسطین با محکوم کردن سفر یائیر لاپید به مراکش اعلام کرد مخالف تمامی شیوه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین نیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سفر «یائیر لاپید»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به مراکش را محکوم و بار دیگر اعلام کرد قاطعانه مخالف تمامی شیوه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی است.

«فوزی برهوم»، سخنگوی حماس در سخنانی ضمن هشدار نسبت به عواقب خطرناک این سفر برای ملت و مسأله فلسطین، تاکید کرد که این سفر در راستای بهبود وجهه رژیم اشغالگر به ویژه پس از جنایات و تجاوزات روزمره علیه ملت فلسطین و مقدسات آن صورت می‌گیرد.

برهوم همچنین تمامی کشور‌های اسلامی و عربی را به وفاداری نسبت به ملت فلسطین و حمایت از آن و ادامه سیاست تحریم و انزوای رژیم اشغالگر که خطری برای فلسطین و کل منطقه است، فراخواند.

روز چهارشنبه یائیر لاپید همراه با یک هیئت صهیونیستی به مراکش سفر کرد و  امروز بطور رسمی دفتر ارتباط با این رژیم را در «رباط»، پایتخت این کشور افتتاح کرد.

مراکش در ماه دسامبر ۲۰۲۰ در ازای به رسمیت شناختن حاکمیت این کشور بر منطقه صحرای غربی از سوی آمریکا، روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار