سرپرست فرمانداری ایذه گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری همانند سینما برای جلسات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی با رعایت اصول بهداشتی استفاده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یارانش و گرامیداشت گفت: از ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری همانند سینما برای جلسات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی با رعایت نکات بهداشتی استفاده شود، زیرا این مکان متعلق به مردم است و هر چیزی که مردم از ما میخواهند در حد توان و اجازه قانون، در اختیار مردم قرار گیرد.

او افزود: برای تشکل‌ها کتابچه تهیه کنید از اطلاعات انجمن‌ها هدف گذاری شود و تشکل‌هایی که در سطح شهرستان نداریم از تجارب شهرستان و استان‌های هم جوار استفاده شود.

نبوتی بیان داشت: اجرای این پیشنهادات مستلزم وجود فضا و مکان مناسب است و من نگاه ویژ‌های به مجموعه شهرداری و شورای شهر برای در اختیار قرار دادن مکان مناسب به تشکل‌ها دارم.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: نمونه موفقی که از ظرفیت مردم در سطح ملی استفاده شده است می‌توان به شورای حل اختلاف از سوی قوه قضاییه است و تشکل‌ها در بالا بردن اعتماد مردم به جانمایی قانونی محل دفن زباله‌ها همکاری بسیاری با مجموعه پسماند و شهرداری داشته اند که این موضوع موجب افزایش اعتماد به مجموعه شده است.

این مقام مسئول گفت: در مواقعی که نیاز شهرستان بوده تشکل‌ها پای کارآمدند و بسیار تاثیرگذار بوده اند تاکید می‌شود ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و بهزیستی از این ظرفیت مانند قوه قضاییه استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار