امام جمعه شهر طبس گفت: تقویت تولید داخلی کمک به اقتصاد و اشتغال زایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهر طبس در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تقویت تولید داخلی به اقتصاد کمک کرده و سبب اشتغالزایی می شود که این امر تقویت پول ملی را در پی دارد.

او با اشاره به اینکه مردم به بازار بی‌اعتماد شده‌اند و مسئولین باید روی این موضوع متمرکز شوند افزود: مشکلات کشور ما بسیار است ولی ظرفیت های کشور هم بالاست.

حجت الاسلام محمدی اظهار کرد: دولت کابینه خود را معرفی کرده است و ما از مجلس می‌خواهیم بررسی‌ها را در اسرع وقت انجام دهد، زیرا برخی مسئولین کنونی رمق کار کردن ندارند.

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که تعداد زیادی به خاطر کرونا بستری هستند از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراسم های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) رعایت کنند.

او همچنین با اشاره به بیست و هفتم مردادماه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: امنیت امروز نتیجه جانفشانی رزمندگان و آزادگان است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امروز وظیفه نسبت به برگزاری مراسم های عزاداری طبق نظر تمام مراجع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آن ها است.

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه هدف امام حسین امر به معروف و نهی از منکر بوده است بیان کرد: ما نباید گرانفروشی، چشم چرانی و بی‌حجابی را ببینیم و سکوت کنیم؛ وظیفه همه ما تذکر لسانی یا همان امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.