دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت ۲۱ بیمار کرونایی دیگر تاکنون هزار و ۵۹۳ نفر بر اثر این بیماری در استان جان باخته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۹۰ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از فوت ۲۱ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: امروز ۲۱ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت‌شده است.

کشمیری ادامه کرد: موارد فوتی شامل ۱۱ خانم در رده سنی ۵۳ تا ۸۲ سال و ۱۰ آقا در رده سنی ۴۰ تا ۸۳ ساله هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون بالا، نارسایی کلیوی، بیماری قلبی و تیروئید بوده‌اند و همچنین ۷ مورد نیز بدون بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۸۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۴۶ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون هزار و ۵۹۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۴ هزار و ۹۲ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.