سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: مانور خودرویی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و انتشار روز افزون ویروس کووید ۱۹ برگزار شد.

کرامت جاودان زاده، سرپرست شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مانور خودرویی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و انتشار روز افزون ویروس کووید ۱۹، با کمک شبکه بهداشت و درمان و با همکاری فوریت‌های پزشکی، نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره گاز و اداره جهاد کشاورزی جهت اعلام هشدار به شهروندان برگزار شد.

او افزود: در این مانور برگزارکنندگان با قرائت و پخش پیام‌های هشدار دهنده در خصوص شیوع بیماری کرونا از طریق بلندگو و آگاه سازی مردم، کسبه و اصناف در خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و قطع زنجیره آن در خیابان‌ها و آرامستان‌های شهرستان باغملک اقدام به دعوت مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مراجعه به مراکز بهداشتی جهت تزریق واکسن نمودند.

جاودان زاده در ادامه اظهار کرد: این مانور خودرویی با نصب بنر‌های هشدار دهنده بر روی ۷ دستگاه آمبولانس و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان باغملک برگزار گردید که امیدواریم  با اجرای این مانورها شاهد کاهش تدریجی آمار بیماران کرونایی،  مبتلایان و خارج شدن از این وضعیت باشیم.

اجرای مانور خودرویی هشدار مقابله با کرونا در باغملک

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار