جانشین انتظامی استان ایلام:

واحد مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها باید فعال، پویا و تاثیرگذار باشند

سرهنگ نجفی گفت:دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌ها نقش موثری درحل و فصل پرونده‌ها و به تبع آن کاهش بار قضایی وانتظامی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ حسین نجفی، جانشین انتظامی استان ایلام در بازدید از کلانتری مرکزی دهلران با تاکید بر اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها باید فعال، پویا و تأثیرگذار باشند، بیان داشت: دوایر مشاوره و مددکاری مستقر در کلانتری‌ها نقش موثری درحل و فصل پرونده‌ها و به تبع آن کاهش بار قضایی وانتظامی دارند.

او با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره و مددکاری باید در رأس برنامه‌های رؤسای کلانتری‌ها باشند، افزود : دوایر مشاوره و مددکاری باید جایگاه واقعی و تأثیرگذار خود را که در حقیقت ایجاد مصالحه‌ای منطقی و پایدار بین دو طرف دعوا می‌باشد را پیدا کنند.

سرهنگ نجفی ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات و فعالیت‌ها صورت گرفته توسط مرکز مشاوره و مددکاری شهرستان دهلران بیان داشت: مجموعه فعالیت‌هایی که در این مرکز صورت گرفته قابل تقدیر و قدردانی است.

سرهنگ نجفی در پایان از تعامل و صمیمیت مردم و پلیس قدردانی کرد و گفت: پلیس با تمام توان خود در خدمت مردم بوده و در جهت تأمین امنیت و آرامش مردم و حفظ ارکان خانواده‌ها در ابعاد مختلف امنیتی، فرهنگی و اجتماعی انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.