در نشست خبری مطرح شد؛

لزوم برنامه‌ریزی برای تعاملی‌شدن سرویس‌های نمایش آنلاین (VOD)

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین، بر لزوم تعاملی‌ شدن این سرویس‌های نمایش فیلم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این نشست خبری، محمدعلی یوسفی پور رئیس انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون، جلسات متعددی در هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین برگزار کردیم. شرایط فعلی کرونایی، تحولاتی را برای ما به همراه داشت. در حال حاضر شرایط، زبان و لوکیشن ما خاص است؛ بنابراین برای تعاملی شدن سرویس‌ها باید برنامه ریزی صحیح داشته باشیم.

وی افزود: باید کنار هم باشیم تا بتوانیم زوایای بیشتر از نگاهی که اعضای این صنف دارند را بررسی کنیم و در خصوص رفع موانع هم یار و همراه باشیم. در این انجمن کمیسیون و کارگروه‌های مختلف خواهیم داشت. مورد بعدی هم نرخ گذاری است؛ سعی می‌کنیم به نحوی این موضوع را مدیریت کنیم که با کمترین هزینه‌ها بهترین خدمات را برای مصرف کننده‌ها ارائه دهیم.

در ادامه محمدمهدی عسگرپور دبیر انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئویی آنلاین توضیح داد: این صنف جدیداً فعالیت رسمی خود را شروع کرده است. در حال حاضر ما با یک تکنولوژی جدید مواجه هستیم. البته از فعالیت در قالب دی وی دی و ... تقریباً ۱۰ سال می‌گذرد، اما اینگونه از نمایش‌های ویدئویی آنلاین ۲، ۳ سال سابقه جدی دارد.

وی افزود: بعضی‌ها معتقد هستند که نمایش خانگی از قبل به همان شکل که عرض کردم وجود داشت؛ بعضی‌ها هم می‌گویند که یک پدیده مستقل است. هنوز بخش‌های زیادی از این پدیده مکشوف نشده است.

عسگرپور با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر در بخش تولید برای نمایش خانگی مشغول کار بودند، اظهار کرد: مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای سریال سازی در سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. قرار است که جلسات متعدد با فیلمنامه نویسان و کارگردان‌ها برای ارتقای آثار این بخش برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار