مخالفان واکسن کرونا با گروه چپ‌گرای «آنتیفا» و موافقان واکسن در برابر ساختمان شهرداری در لس‌آنجلس آمریکا درگیر شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از لس‌آنجلس تایمز، صدها نفر از شهروندان لس‌آنجلسی مخالف واکسن کرونا که روز شنبه در برابر شهرداری این شهر تجمع کرده بودند، با گروه چپ‌گرای «آنتیفا» (ضد فاشیسم) درگیر شدند.

شهروندان آمریکایی مخالف واکسن کرونا با در دست گرفتن پرچم آمریکا و پلاکارد‌های «آزادی پزشکی» قصد داشتند با تجمع در برابر شهرداری از این محل راهپیمایی خود را شروع کنند که با شماری از موافقان واکسن کرونا و اعضای گروه آنتیفا درگیر شدند.

مخالفان و موافقان واکسن کرونا با پرتاب اشیاء و مشت و لگد به سمت یکدیگر حمله‌ور شدند و یکی از مخالفان واکسن کرونا با ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در نهایت، این درگیری با مداخله پلیس خاتمه یافت.

«استیسی اسپل» سخنگوی پلیس لس‌آنجلس گفت: «ما در صحنه حضور یافتیم تا بتوانیم نظم را حفظ کنیم. هیچ فردی بازداشت نشد، اما تحقیقات ادامه دارد.»

رئیس شورای شهر لس‌آنجلس در توییتر خود علیه گروه‌های راست‌گرا نوشت: «این‌ها میهن‌پرست نیستند. نزدن ماسک و مخالف واکسن بودن میهن‌پرستی نیست، حماقت است. باید بتوانیم بدون دست زدن به خشونت عقاید متفاوتی داشته باشیم.»

گروه‌های مخالف و موافق واکسن کرونا در آمریکا درگیر شدند 01

گروه‌های مخالف و موافق واکسن کرونا در آمریکا درگیر شدند 02

گروه‌های مخالف و موافق واکسن کرونا در آمریکا درگیر شدند 03

گروه‌های مخالف و موافق واکسن کرونا در آمریکا درگیر شدند 04

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار