اماکن ورزشی کردستان تعطیل شدند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از تعطیلی یک هفته‌ای تمام اماکن ورزشی روباز و مسقف به دلیل وضعیت حاد بیماری کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد و اظهار داشت: بنا به تصمیم مسئولان استانی و باتوجه به وضعیت حاد بیماری کرونا کلیه اماکن ورزشی روباز و مسقف استان کردستان از فردا ۲۵ مردادماه تا پایان روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل است.

جولایی با اشاره به مصوبه و اعلام فرمانداری سنندج و ستاد ملی کرونا در استان و شهرستان، گفت: تمام اماکن مسقف و روباز در رشته‌های مختلف ورزشی بخش دولتی، باشگاه‌های خصوصی، استخر‌های سرپوشیده و ادارات دارای اماکن ورزشی در سطح شهرستان‌ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت جامعه یک هفته تعطیل خواهند بود.

او  تصریح کرد: در صورت تداوم وضعیت قرمز احتمال تمدید تعطیلی اماکن ورزشی نیز وجود دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با ابراز تأسف از اینکه شیوع کرونا باز هم ورزش را تحت تأثیر خود قرار داده و علاوه بر تعطیلی باشگاه‌ها، محدودیت‌های جدیدی را هم برای حوزه‌های مختلف ایجاد کرد، اظهار کرد: فعالیت تمام رشته‌های ورزشی در سطح استان به دنبال قرار گرفتن در وضعیت حاد کرونایی به مدت یک هفته تعطیل بوده و در صورت بی‌توجهی متولیان ورزشی به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.