رییس مرکز بهداشت:

ورود و خروج به ایرانشهر از امروز ممنوع شد

جهانگیری گفت: شرایط و وضعیت ایرانشهر از نظر کرونا همچنان قرمز و از امروز ورود و خروج به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر محمد جهانگیری رییس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در حاشیه جلسه ستاد کرونا ایرانشهرگفت: متاسفانه هر روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: شهرستان ایرانشهر همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و تعطیلی سراسری مشاغل غیرضروری باید به جد استمرار داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نکات بهداشتی تصریح کرد: آیین های عزاداری امام حسین (ع) باید در فضای باز برگزار شود و حرکت هیات ها و دسته روی در خیابان‌ها ممنوع است.

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر با بیان اینکه در چند روز اخیر روند افزایشی مبتلایان به کرونا در این شهرستان را شاهدیم افزود: از امروز ورود و خروج به ایرانشهر ممنوع است.

وی از اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در ایرانشهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی، شناسایی و مراقبت از افراد در معرض خطر، قرنطینه خانگی و یا غیرخانگی بیماران و ارائه خدمات ضروری بهداشتی، بیماریابی فعال و درمان سرپایی اجرا می‌شود.

جهانگیری از گروه‌های هدف خواست تا نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

فرماندار ایرانشهر در نشست ستاد کرونا از همکاری خوب صنوف این شهرستان قدردانی کرد و گفت: نیاز است که صاحبان مشاغل ضروری هم که این ایام فعال هستند ضوابط بهداشتی اعم از فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

علی شعبانی اظهار داشت: تیم های بازرسی بطور مستمر در مناطق مختلف شهر حضور دارند و ضمن کنترل به صاحبان واحدهای صنفی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، تذکر می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان پایش ها اغلب شاهد عدم توجه به فاصله فیزیکی شهروندان بخصوص در مراکز خرید هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار