معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات محرم خبر داد.

مرتضی مقدسی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات پنج روزه ۲۵ تا ۳۰ مرداد همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی یگان زیرپوشش این اداره کل آمادگی دارد با تشدید گشت‌های حفاظتی نسبت‌ به حفاظت از اراضی و اماکن در حوزه ماموریتی خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه افزون بر ۴۰ نفر نیروی یگان حفاظت از اراضی ملی سیستان و بلوچستان در طرح مذکور مشارکت دارند افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود و امکان سوءاستفاده افراد سودجو از فرصت تعطیلات، مقرر شد هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری و یگان‌های انتظامی انجام شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار