فرمانده سپاه دلگان گفت : با توجه به شیوع پیک پنجم کرونا در سیستان و بلوچستان قرارگاه شهید قاسم سلیمانی با همکاری سپاه و مرکز بهداشت و درمان دلگان در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرگرد روح الله زمانی نیا فرمانده سپاه دلگان با اشاره به این که در  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که در سراسر شهرستان اجرا خواهد شد و تمامی دستگاهها در راستای مبارزه با ویروس کرونا دخیل شده اند ،گفت: در این طرح سه هدف ، شناسایی و تسریع واکسینه کردن افراد واجد شرایط ، بیماریابی خانه به خانه و شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و معرفی آنان به مراکز بهداشتی و درمانی و اهدا سبد غذایی و بسته حمایتی به خانواده هایی که دچار بیماری شده اند دنبال خواهد شد .

سرگرد روح الله زمانی نیا تصریح کرد : همچنین به پاس تلاشهای کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع) دلگان با اهدای لوحی از زحمات کادر درمانی این بیمارستان تقدیر و قدردانی شد .

وی افزود : همچنین تعداد ۳ هزار عدد ماسک یکبار مصرف و ۳ دستگاه کپسول اکسیژن به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال توسط سپاه شهرستان تهیه و به بیمارستان امام رضا (ع) دلگان اهدا شد .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار