کریمیان گفت:در حال حاضر بیماری کرونا تمام دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده و کشور ما نیز در بدترین شکل ممکن به لحاظ ابتلا و بستری و فوتی درگیر این بیماری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد کریمیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران ایشان گفت: گفت:شاهد بوده ایم که همه همکاران از جان و دل برای مقابله با بیماری کرونا مایه گذاشته اند و نیت و تلاش این عزیزان برای همه مستند و مشهود است.

او عنوان کرد:خوشبختانه حوزه بهداشت و درمان کشور آنچنان در عرصه خدمت به مردم تلاش و جدیت خود را به کار گرفته که مقام معظم رهبری همواره از زحمات این قشر زحمتکش تمجید می‌نمایند که افتخاری بزرگ برای همه ما به عنوان کادر سلامت محسوب می‌گردد.

کریمیان اعلام کرد:در ایام شیوع بیماری کرونا در سطح استان، دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای مقابله هر چه تمام‌تر با این بیماری و رفع مشکلات و چالش‌ها و نارسایی‌های حوزه‌های بهداشت و درمان؛ علاوه بر بکارگیری پتانسیل‌های موجود دانشگاه، از توان و ظرفیت موسسات خیریه و خیرین نیکوکار در سطح استان و کشور به خوبی استفاده نموده است.

او اضافه کرد:با توجه به وضعیت موجود و وقوع پیک پنجم کرونا، اوضاع آنچنان وخیم است که در برخی از مناطق کشور در بیمارستان‌ها جایی برای بستری بیماران وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد:در استان ما به واسطه درایت و اهتمام مسئولان استانی و تلاش و احساس مسئولیت همکاران در دانشگاه، علیرغم محرومیت استان و چالش‌های مربوط به زیرساخت‌های حوزه سلامت، خوشبختانه هیچگونه محدودیتی در این راستا نداشتیم و نگذاشتیم که در استان ایلام بیماری بدون تخت بماند.

کریمیان یادآور شد:اگرچه لازم است مردم را از خطرات و آثار شیوع بیماری کرونا و نتایج عدم رعایت نکات بهداشتی در سطح جامعه آگاه سازیم، اما در این شرایط نباید اضطراب و نگرانی را به مردم منتقل کنیم بلکه باید به مردم اعتماد ببخشیم که رعایت نکات  بهداشتی را در اولویت قرار دهند و در این شرایط در رابطه با خدمات قابل ارائه در حوزه درمان، بهداشت و واکسیناسیون عمومی دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.