به دنبال تیراندازی صهیونیست‌ها در ورودی اردوگاه جنین در کرانه باختری، ۴ جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که سحرگاه امروز (دوشنبه)، چهار جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله اشغالگران صهیونیست در ورودی اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گفته منابع محلی، صالح عمار، نورجرار، رائد ابوسف و امجد حسنیه در درگیری با نیرو‌های اشغالگر در اردوگاه و تیراندازی صهیونیست‌ها به سوی آنان شهید شدند.

در پی این حادثه طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما به رزمندگان مقاومت قهرمان در اردوگاه جنین و جوانان غیور و جسور آن درود می‌فرستیم و عزادار شهیدانی هستیم که خون آن‌ها خاک جنین را گلگون کرد.»

او در ادامه بیانیه افزود: « انتقام این خون‌های پاک مگر با پایان اشغالگری و اخراج صهیونیست‌ها از اراضی ما گرفته نمی‌شود.»

نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز گفت: ما به شدت جنایت زشت تیراندازی نظامیان اسرائیلی در شهر جنین را که به شهادت چهار فلسطینی منجر شد، محکوم و تأکید می‌کنیم که ادامه این سیاست به انفجار اوضاع و تنش و بی ثباتی بیشتر منجر می‌شود.

او رژیم صهیونیستی را مسئول این تنش‌ها و پیامد‌های آن دانست و از دولت آمریکا و جامعه جهانی خواست بر این رژیم برای توقف تجاوزات علیه مردم فلسطین فشار بیاورند تا وضعیت به مرحله‌ای غیرقابل کنترل نرسد.

ابوردینه گفت: ادامه سیاست‌های اشغالگران و نقض حقوق مردم ما و تجاوزات و قتل روزانه و نقض قوانین بین المللی ایجاب می‌کند که جامعه جهانی از مردم فلسطین حمایت کند.

همچنین در یورش وحشیانه شهرک نشین‌های صهیونیست به شهرک طوباس در جنین تعدادی از جوانان فلسطینی بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار