سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده و در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی خود برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: امروز وزرای پیشنهادی نفت، صمت، ارشاد و راه و شهرسازی در کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: نکته اصلی ما در تعامل با وزرای پیشنهادی این است که وزرا پیشنهادی‌های عملی و قابل سنجش ارائه دهند تا ما بتوانیم با گذشت زمان عملی شدن این وعده‌ها را پیگیری کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت تاکید جدی بر مردمی کردن حوزه ها‌ی تولید، حمایت از تولید، پشتیبانی تولید و مانع زدایی داشت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور ادامه داد: حمایت از صادرات محصولات داخلی و حمایت از تولید داخل نیز از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی بود.

نجابت خاطر نشان کرد: وزیر پیشنهادی ارشاد تاکید جدی بر ارتباط با اقشار مختلف حوزه مسئولیتی وزارت ارشاد از جمله هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه داشت. توانایی و سابقه این وزیر پیشنهادی ارشاد نشان می‌دهد که بتواند این وظیفه را انجام دهد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: وزیر پیشنهادی نفت هم در جلسه امروز دو قول جدی داد. قول اول رساندن صادرات نفت به میزان مطلوب و قول دوم جلوگیری از خام فروشی بود و وعده افزایش پوشش گاز رسانی بیش از آنچه در حال حاضر است نیز مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در پایان تاکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هم قول‌های جدی در حوزه ساخت مسکن داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار