ساخت ده واحد منزل مسکونی به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمندو گروه های جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: ده واحد منزل مسکونی با اعتبار هفتصد میلیون تومان برای محرومین هیرمند در حال ساخت است.

سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ده واحد مسکونی  تعداد ۴ واحد آن با مشارکت بانک مهر اقتصاد ساخته می شود که تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: تعداد بیست واحد منزل مسکونی که نیاز به تعمیرات داشته اند توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان هیرمند و گروه‌های جهادی هیرمند در حال  انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند گفت: هدف و فلسفه وجودی سپاه و بسیج به میدان آمدن برای کمک به قشر محروم و نیازمندان جامعه می‌باشد که در تمامی مسائل و موضوعات مختلف مانند سازندگی، بهداشت و درمان، توزیع ماسک و خدمات رسانی به مردم پیش قدم می‌باشند.

وی اظهار داشت: تعداد هرگروه جهادی بین ده تا پانزده نفر می‌باشد که در حال حاضر تعداد چهار گروه جهادی حوزه‌های مقاومت سپاه هیرمند در سطح روستا‌های این شهرستان مشغول انجام فعالیت و کار می‌باشند.

سرهنگ محبی گفت: اردو‌های جهادی که برگزار می‌شود سه روزه و هفت روز می‌باشد و علاقه‌مندان و بسیجیانی که این اردو‌های جهادی شرکت می‌کنند در محل‌های تعیین شده استقرار می‌یابند و به مردم محروم و نیازمند خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار