۳۵ ساله‌ها از هفته آینده واکسینه می‌شوند

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: واکسیناسیون گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سرعت واکسیناسیون در استان بالاست و اخیرا به سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام اجازه داده شده ۱۰ سال سن واکسیناسیون را پایین‌تر بیاورند.

او افزود: در حال حاضر واکسیناسیون افراد ۴۰ سال به بالا آغاز شده و از هفته آینده نیز واکسیناسیون افراد بالای ۳۵ سال آغاز می‌شود.

شکیبا بیان داشت: برآورد جمعیت گروه سنی ۳۵ تا ۴۵ سال در استان حدود ۳۰۰ هزار نفر است و امیدواریم با دو شیفته کردن فعالیت مراکز واکسیناسیون بتوانیم به واکسیناسیون این گروه سنی سرعت بدهیم.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان گفت: اخیرا ۱۰ مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه شده است.

شکیبا از دو شیفته کردن فعالیت مراکز واکسیناسیون خبر داد و افزود: در حال حاضر مراکز واکسیناسیون در شهرستان‌های استان بصورت دو شیفته فعالیت دارند و از هفته آینده مراکز شهرستان کرمانشاه هم دو شیفته فعالیت خواهند کرد.

او با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت هدف استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: هشت درصد جمعیت هدف استان هم بطور کامل واکسینه شده و هر دو دُز واکسن را دریافت کرده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه فعلا کمبودی در زمینه واکسن کرونا وجود ندارد، گفت: تقریبا بصورت روزانه برای تحویل محموله‌های واکسن اقدام می‌کنیم و در حال حاضر مشکلی در این زمینه نداریم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.