معاون امور فرهنگی تالار قرآن همدان گفت: المان سه بعدی ضریح مطهر امام حسین (ع) در همدان نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا سراجق ، معاون امور فرهنگی تالار قرآن همدان از نصب المان سه بعدی ایوان طلای ضریح امام حسین علیه السلام در این مجموعه خبر داد.

او افزود: المان سه بعدی ضریح امام حسین (ع) با همکاری شهرداری منطقه ۲ و سازمان فرهنگی شهرداری در تالار قرآن شهر همدان نصب شده است.

معاون امور فرهنگی تالار قرآن همدان همچنین از راه اندازی کاروان خودرویی به منظور عزاداری برای اباعبدالحسین (ع) با همکاری شهرداری منطقه ۲ و پایگاه شهید خاکپور در تپه مصلای شهر همدان خبر داد و گفت: حرکت این کاروان برای مدت شش شب در ایام دهه نخست محرم برنامه ریزی شده است.

سراجق با اشاره به اینکه این برنامه تحت عنوان «شب‌های دلتنگی» برگزار می‌شود، یادآور شد: در این برنامه شرکت کنندگان در خودرو‌های خود عزاداری می‌کنند و از خودرو خارج نمی‌شوند.

او  با اشاره به اهتزاز پرچم عزای امام حسین (ع) در میدان پژوهش سهر همدان نیز افزود: نصب کتیبه و بنر با موضوعات آیات، روایات، سخنان ائمه و بزرگان دین نیز در سطح شهر انجام شده است.

معاون امور فرهنگی تالار قرآن همدان گفت: برنامه عزاداری در تالار قرآن به مدت ۱۱ شب و هر شب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: تالار قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار