دریس گفت: مرکز اضطراری بستری بیماران کرونایی با تجهیز سالن ورزشی شهید حقگو بندر امام خمینی (ره) به امکانات پزشکی و درمانی راه اندازی می‌شود.

عادل دریس ،مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با افزایش آمار مبتلایان به کرونا در کشور و به تبع آن وضعیت بحرانی منطقه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان، پس از تجهیز سالن ورزشی شهید حقگو به امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی از جمله ٣٠ تخت بیمارستانی برای بستری کردن بیماران و همچنین راه اندازی اتاق احیا (CPR)، زمینه‌ی مساعدی برای یاری رساندن به شبکه بهداشت و درمان فراهم می‌شود.

او افزود: با تبدیل سالن ورزشی شهید حقگو به مرکز اضطراری برای بستری کردن بیماران کرونایی، تلاش می‌شود نگرانی‌های شهروندان در خصوص کمبود امکانات درمانی برطرف و از فشار به شبکه درمانی منطقه کاسته شود.

دریس اظهار داشت: پس از استقرار ٣٠ تخت بیمارستانی، ایجاد اتاق احیاء در کنار دیگر تجهیزات لازم پزشکی و ملزومات اداری در سالن ورزشی شهید حقگو و واگذاری راهبری و مدیریت آن به شبکه بهداشت و درمان منطقه، امکان پذیرش و بستری کردن بیماران در شرایط اضطراری فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.