صالحی عمران گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای بنگاه ارائه مدرک نیست و اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه بهترین نمونه تبلیغ برای کارایی و توانایی ما است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: در سال‌های گذشته بدون مطالعه کارشناسی شاهد افزایش بی رویه آموزشکده‌ها در کل کشور بوده‌ایم و هم اکنون در بسیاری از آموزشکده‌ها کمبود شدید امکانات کارگاهی، آموزشی، آزمایشگاهی، نیروی انسانی و … داریم.

وی افزود: به همین علت به دنبال کمیت گرایی نیستیم و هدف این است که آموزشکده‌های موجود را از لحاظ کیفی ارتقا بدهم و اولویت این است که در زمینه آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی، وضعیت رفاهی و … آموزشکده‌ها را در در حد توان کیفیت ببخشم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه یکی از دغدغه‌های اصلی خودشان را توجه به امر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه عنوان کرد و افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای بنگاه ارائه مدرک نیست و اشتغال فارغ التحصیلان این دانشگاه بهترین نمونه تبلیغ برای کارایی و توانایی ما است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
آموزش و پرورش نباید عمر بچه ها رو تلف کنه و اونایی که درسشون ضعیفه رو از اول نظری بفرسته فنی حرفه ای که یه ساله مهارت یاد میدن و دیپلم فنی بهشون بده و بفرسته بازار کار