رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با اعمال محدودیت‌های ترددی در معابر ورودی به استان کرمانشاه شاهد ۴۸ درصد کاهش تردد نسبت به مدت مشابه هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ممنوعیت تردد‌های درون و برون استانی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۲ ظهر (یکشنبه - ۲۴ مرداد) اجرا شده و همکاران از همان روز در محور‌های مواصلاتی استان در ۹ محل مستقر شده‌اند و محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

او افزود: طبق آمار بررسی شده تا به امروز در معابر ورودی به استان شاهد ۴۸ درصد کاهش تردد نسبت به مدت مشابه هستیم این عدد بیانگر این است که مردم و هم استانی‌ها توجه کافی به اعمال محدودیت‌ها دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در این بازده زمانی اعمال طرح حدود ۳ هزار ۲۰۰ خودرو غیر‌بومی ازجاده‌های استان به سمت مبدا برگشت داده شده است.

حیدری ادامه داد: در داخل استان ۱۰ شهرستان در وضعیت قرمز، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد است که این محدودیت‌ها هم در ورودی این شهر‌ها اعمال می‌شود.

او از ابطال مجوز‌های تردد صادر شده خبر داد و گفت: در صورت ضرورت (از قبیل مراجعه به مراکز درمانی) مجوز سفر به صورت بسیار محدود به صورت ساعتی و روزانه توسط فرمانداری‌ها و با تأیید پلیس صورت خواهد گرفت.

حیدری از فعال بودن دوربین‌ها در طول مسیر اشاره کرد و افزود: این دوربین‌ها در مدت ۲۴ ساعت یک بار اعمال قانون برای خودرو ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.