قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اصفهان گفت: پس از جلسه مدیران گیتی پسنداصفهان تصمیم به ورود این باشگاه به رشته جذاب و پر طرفدار والیبال گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: با درخواست هیئت والیبال استان اصفهان و تقاضای اساتید این رشته و کمک به والیبال استان اصفهان، با تایید مدیرعامل گروه صنعتی گیتی پسند در سال ۱۴۰۰ در این رشته ورود خواهیم کرد.

وی گفت: در استان اصفهان پتانسیل زیادی در والیبال داریم که امیدواریم با ورود گیتی پسند به عنوان یک باشگاه بخش خصوصی بتوانیم با کمک علاقه‌مندان به این رشته و استفاده از ظرفیت حداکثری نفرات بومی تیم قدرتمندی را در مسابقات داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان افزود: در اولین سال به دنبال حضور در لیگ دسته اول والیبال کشور هستیم تا با حمایت‌های اهل فن گام اول را با برنامه ریزی مدون برداریم.

عراقی زاده اضافه کرد: قطعاً با کادر فنی بومی پا به این رقابت‌ها خواهیم گذاشت و به دنبال اثبات والیبال استان و شناخت پدیده‌های این رشته خواهیم بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.