مدیر ستاد اقامه نماز یزد گفت: نماز ظهر عاشورا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۱۰۰ محل استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی مدیر ستاد اقامه نماز یزد گفت: با توجه به تداوم شیوع گسترده ویروس کرونا امسال نماز ظهر عاشورا همانند سال گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود در ۱۱ شهرستان اقامه خواهد شد. 

او افزود: نماز ظهر عاشورا در شهر یزد به امامت آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار می‌شود که مکان و برنامه‌های جانبی این مراسم متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز تصریح کرد: نمازگزاران حتما از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند  و به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

موسوی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه از شهروندان انتظار می‌رود در ماه‌های محرم و صفر کاملا به شیوه نامه‌های ابلاغی پایبند باشند.

 علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز، گفت: هیأت‌های عزادار برای برپایی نماز ظهر عاشورا بدون هرگونه دسته‌روی قبل و بعد اقامه نماز، بر اساس شیوه نامه نماز‌های جماعت در فضای باز با ۴۰ درصد ظرفیت و با رعایت فاصله حداقل دو متر و استفاده از ماسک و همچنین، سجاده و مُهر شخصی اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار