با تلاش مردم و نیرو‌های امدادی و انتظامی چهارمحال و بختیاری، پسر بچه هشت ساله در روستای دهنونده به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پسر بچه‌ای هشت ساله، از خانه خود واقع در روستای نیسیاق به خانه فامیل‌های خویش در روستای دهنونده می‌رود و شب در هنگام بازگشت به خانه ناپدید می‌شود.

پس از تماس خانواده مبنی بر نیامدن فرزند به خانه خبر مفقودی پسری هشت ساله در نزدیکی روستای دهنونده به مراکز امدادی و انتظامی شهر دشتک اعلام شد که به سرعت نیرو‌های امدادی هلال احمر و کلانتری متشکل از چهار امدادگر و سه درجه دار و سرباز از نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.


بیشتر بخوانید


علاوه بر نیرو‌های امدادی مردم محلی هم وارد صحنه شدند و با فرض اینکه در تاریکی شب در کوه گم شده است به جستجو در کوه‌های کنار جاده پرداختند که پس از یک ساعت تلاش و جستجو در نهایت، پسر در خانه یکی از فامیل هایش در دهنونده پیدا شد.

به گفته افراد محلی یک موتور سوار که او را می‌شناخت پسر را سوار کرده و به جای اینکه به خانه اش ببرد به خانه یکی دیگر از فامیل هایش در روستای دهنونده می‌برد و خانواده این پسر هم از این موضوع بی اطلاع بودند.

پس از اطلاع رسانی، فامیل این خانواده با خانواده پسر هشت ساله تماس گرفته و به آن‌ها می‌گوید پسرشان نزد آن هاست و او را تحویل می‌گیرند.

دهنونده، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
پ یه تماس با خانواده اش می گرفت
آخرین اخبار