ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا در خصوص آخرین وضعیت تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی مقابل تیم ترابزون اسپور ترکیه در مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا اظهار کرد: هر ۲ تیم، با کیفیت هستند و در سال‌های اخیر، در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند، پس باعث تأسف است که یکی از این تیم‌ها باید مسابقات اروپایی فصل جدید را خیلی سریع به اتمام برساند.

مورینیو درباره استقاده از آبراهام ستاره تازه به خدمت گرفته خود عنوان کرد: آبراهام، بازیکن جوانی است و پتانسیل زیادی هم دارد، البته با وجود الدور و مایورال، الان گزینه‌های خوبی برای استفاده در خط حمله داریم.

مورینیو درباره رقیب ترکیه‌ای تیم خود گفت: تیم ترکیه‌ای تجربه زیادی در لیگ ترکیه و جام‌های اروپایی دارد. در این مسابقه، من یک تیم با نظم و سازمان دهی شده می‌بینم. وقتی یک تیم، منظم بازی می‌کند، یعنی سرمربی خوبی هدایت آن تیم را برعهده دارد.

مورینیو در پایان گفت: زمان همیشه جزو اولویت‌های تیم من است، اما ما نتیجه می‌خواهیم، بدون نتیجه خوب، من ناامید می‌شوم. ما می‌توانیم به عنوان یک باشگاه پیشرفت کرده و نتایج سال‌های قبل را هم بهتر کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار