مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر گفت: همزمان با تاسوعای حسینی اورژانس بیمارستان ساعی برای ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا جورکش مدیرعامل مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر گفت : با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و کمبود‌های بیمارستانی و حجم بالای بیماران، تعدادی از پزشکان شهرستان تصمیم گرفتند مکانی را برای کمک به بیماران مبتلا به کووید۱۹ در نظر بگیرند.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف، تصمیم به راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان گرفته شد و تجهیزاتی که قبلا خریداری کرده بودیم، در اختیار این پزشکان و نیرو‌های جهادی قرار داده شد.

مدیر عامل مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر افزود: با همکاری خادم یاران رضوی، بسیج جامعه پزشکی خمینی شهر و کادر درمان شهرستان کار تجهیز بخش آغاز شد و از شامگاه گذشته (سه شنبه-۲۶ مرداد) پس از اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی رسما شروع به فعالیت کرد و تا امروز نیز به بیش از ۴۰ بیمار سرپایی خدمات رسانی شده است.

وی در خصوص تجهیزات این بخش گفت: در حال حاضر ۱۱ تخت استاندارد با تمام امکانات لازم برای بیمار و همراه بیمار در قسمت اورژانس بیمارستان چیدمان شده است. سه پزشک نیز به عنوان مسئول فنی برای این بخش مشخص شدند.

جورکش با اعلام اینکه تمام خدمات در این بخش رایگان است، خاطرنشان کرد: تعدادی از پزشکان شهر نیز به صورت خودجوش اعلام کرده اند که با این بخش همکاری می‌کنند. کادر درمان بیمارستان‌های ۹ دی منظریه و شهید اشرفی نیز اعلام آمادگی کردند که با همه خستگی‌ها و فشار کاری با این بیمارستان همکاری کنند.

وی افزود: تجهیزاتی، چون تخت، یخچال، میز و صندلی همه توسط مجمع خیرین ساعی تهیه شده و در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.