راه اندازی موکب سلامت در زرندیه

خادمان موکب در زرندیه موکب سلامت راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خادمان موکب محبین اهل بیت شهرستان زرندیه در شهر مامونیه مرکز این شهرستان موکب سلامت راه اندازی کردند.

پیوسته از خادمان موکب محبین اهل بیت شهرستان زرندیه گفت: این موکب تا پیش از شیوع کرونا همه ساله در نجف اشرف خدمت به زائرین امام حسین علیه السلام خدمت ارائه می‌کرد.

پیوسته افزود: این موکب امسال به دلیل شرایط کرونایی خدمت به عزاداران حسینی شهرستان زرندیه را ددر قالب توزیع اقلام بهداشتی ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: موکب محبین اهل بیت شهرستان زرندیه اولین موکب سلامت دراین شهرستان است که نسبت به اقلام بهداشتی، ماسک، آب و اقلام مواد بسته بندی بهداشتی شامل کیک و آب میوه بسته بندی شده تهیه و بین عزاداران حسینی توزیع می‌کند.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم اعلام شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام همه شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.