نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: عاشورا نه تنها به عنوان واقعه تاریخی، بلکه رویدادی بود که نقش اثر بخش و برجسته‌ای در تاریخ بشریت انسان‌ها داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در جمع عزارداران حسینی در ارومیه با اشاره به اینکه قیام عاشورا اهل زنبن و آسمان را تحت تاثیر قرار داد، گفت: واقعه عظیم عاشورا نه تنها واقعه تاریخی، بلکه رویدادی بوده که نقش اثر بخش و برجسته‌ای در تاریخ بشریت انسان‌ها داشته و در توسعه، پویایی و پیشرفت یک ملت تاثیر به سزایی دارد.

او گفت: قیام عاشورا و شهادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و اهل بیت وی در صحرای کربلا واقعه‌ای بسیار عظیمی بود که تمام اهل زمین، آسمان و فرشتگان را متاثر ساخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: امام حسین (ع) مظهر هدایت بود و اصلی‌ترین هدف هدایت مردم به سمت حقانیت و کمال است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام حسین (ع) در آخرین شبی که به دعا و راز نیاز پرداخت در واقع فرصتی بود برای دشمنان تا بدانند در برابر چه کسی ایستاده اند و به عاقبت کار خود توجه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز اظهار کرد: خداوند بعضی مواقع به ما فرصت می‌دهد تا نسبت به عاقبت کار‌های خود فکر کنیم و کاری که را که برای رضای خداست انتخاب کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.