بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد روتردام بازی برابر تیم الفسبورگ سوئد را عالی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فاینورد که در این فصل علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار دارد، شب گذشته (پنجشنبه) در چارچوب دیدار رفت از مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا میزبان تیم الفسبورگ سوئد بود و موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر این تیم را در هم بکوبد.

در این بازی جهانبخش از ابتدا در ترکیب فاینورد به میدان رفت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما دقیقه ۶۷ مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

جهانبخش از عملکرد فاینورد در این دیدار بسیار راضی و خوشحال بود و حتی کارت قرمز جاستین بیلو، دروازه بان این تیم در دقایق پایانی مسابقه هم نتوانست حس خوب جهانبخش را از بین ببرد.

جهانبخش به کانال رسمی فاینورد گفت: "آن کارت قرمز باعث تاسف بود، اما خوشبختانه بازی دوم آسان خواهد بود و او را دوباره در مرحله گروهی درون دروازه خواهیم داشت. "

جهانبخش گفت: "بازی‌های خانگی این جا در روتردام همیشه خاص هستند. بسیار عالی است که دوباره این همه تماشاگر داریم. ما هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم تا هواداران را خوشحال کنیم. "

جهانبخش اولین بازی بین دو تیم را نیز "یک بازی فوق العاده" توصیف کرد و افزود:" ما در نیمه اول ۳ بر صفر پیش افتادیم. در نیمه دوم به گلزنی بیشتر ادامه دادیم. بازی روی چمن مصنوعی می‌تواند دشوار باشد، اما ما خیلی خوب بازی کردیم. ۵ بر صفر بردیم، بهتر از این نمی‌شد. ما دیگر نتیجه را واگذار نمی‌کنیم، اما من نمی‌گویم که آن جا کار خیلی راحت خواهد بود. "

وینگر ایرانی فاینورد گفت:"ما دوباره با تمام توان بازی می‌کنیم تا در آن جا هم پیروز شویم و دروازه خود را بسته نگه داریم تا با حس خوب راهی مرحله گروهی شویم. "

جهانبخش در یک لحظه دیگر هم درخشید و وقتی سیمون استرند بازیکن الفسبورگ دوربین زن فیلمبردار شبکه ESPN را به زمین انداخت، به کمک فیلمبردار رفت و به او کمک کرد تا دوربین را سرپا کند.

جهانبخش درباره این صحنه گفت: "کار آن پسر خیلی درست و هوشمندانه نبود. بعد از آن عمل فکر کردم باید به او کمک کنم. مارکوس پدرسن نیز کمک کرد. ما سعی کردیم دوربین را دوباره سرپا کنیم. "

جهانبخش تکرار کرد: "کار این بازیکن خیلی درست نبود، اما من باید به او کمک می‌کردم و این کار را کردم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار