رئیس مرکز بهداشت تویسرکان گفت: تا کنون ۳۰ درصد از جمعیت شهری و ۲۰ درصد از جمعیت روستایی شهرستان تویسرکان بر علیه کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی کریمی رئیس مرکز بهداشت تویسرکان بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت دو بیمارستان تویسرکان از بیماران کرونایی تمکیل شده و دلیل این امر بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از قبیل نزدن ماسک، نداشتن فاصله اجتماعی، برقراری مراسم عزا و عروسی و مهمانی‌ها بوده است.

او افزود: متأسفانه رعایت برخی از شیوه نامه‌های بهداشتی که از سوی ستاد کرونا اعلام شده در این شهرستان رعایت نمی‌شود.

رئیس مرکز بهداشت تویسرکان از فعالیت دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه کرونا در پایگاه امیدفر و دانشگاه آزاد شهر تویسرکان خبر داد و ادامه داد: بر اساس قانون روستاییان برای انجام فرآیند واکسیناسیون باید به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر تویسرکان می‌آمدند، اما با راه اندازی گروه‌های سیار واکسیناسیون این فرآیند را حداقل در بخش قابل توجهی از روستا‌های مهم شهرستان انجام دادیم.

کریمی در پایان بابیان اینکه تا کنون ۳۰ درصد از جمعیت شهری و ۲۰ درصد از جمعیت روستایی شهرستان بر علیه کرونا واکسینه شده‌اند گفت: میانگین افراد واکسینه شده در شهرستان تویسرکان از میانگین استانی که ۲۰ درصد است بالاتر است.

او ادامه داد: متأسفانه در روز‌های اخیر شاهد مرگ روزانه بین دوتا ۵ بیمار هستیم و این به دلیل جهش یافتگی ویروس دلتا نسبت به ویروس قبلی کرونا است.

رئیس مرکز بهداشت تویسرکان گفت: قدرت سرایت پذیری ویروس دلتا چند برابر ویروس کرونا است.
منبع مهر
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار