مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری ۲۰ هزار و ۲۲ تردد در پایانه مرزی پرویزخان به ثبت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به تردد مسافر و شیوع موج جدید ویروس کرونا تمام دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت جدی در مرز‌ها پایانه مرزی پرویزخان استان کرمانشاه رعایت و اجرا می‌شود.

او با اشاره به تردد بیش از ۲۰ هزار نفر از مرز پرویزخان گفت: از این تعداد مجموع مسافران وارد شده به کشور ۹ هزار و ۴۲۶ و تعداد مسافران خروجی از کشور ۱۰ هزار و ۵۹۶ نفر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: مجموع مسافران ورودی چهار هزار و ۴۰۵ نفر ایرانی و بیش از پنج هزار نفر عراقی بودند.

کرمی اظهار داشت: همچنین هفت هزار و ۵۰۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از سه هزار مسافر عراقی از پایانه مرزی پرویزخان خارج شدند.

به گفته او  بیشترین تردد در تیرماه با هشت هزار و ۹۴۰ مسافر به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به ترتیب در خرداد ماه بیش از چهار هزار، اردیبهشت بیش از سه هزار و فروردین بیش از یک هزار و ۶۰۰ تردد ثبت شده است.

گفتنی است : استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرسی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرز‌ها به خارج از کشور صادر می‌شود و مرز پروزخان از هفته گذشته و به دنبال شیوع ویروس کرونا برای ورود مسافری بسته شده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: حمل و نقل ، مرز ، پرویزخان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.