در دهه محرم ۵۰۲ مورد بازرسی از هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و همچنین برگزاری مراسم دهه نخست ماه محرم گفت: از ابتدای دهه محرم ۵۰۲ مورد بازرسی از هیئت‌های مذهبی استان انجام شد.

او افزود: در این مدت همه نیرو‌های اداره کل و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها با همکاری نیروی انتظامی و مراکز بهداشت بر نحوه برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله (ع) در هیئت‌های مذهبی استان نظارت داشتند.


بیشتر بخوانید


طاهری با اشاره به اینکه مراسم عزاداری دهه نخست محرم در ۴۵۰ نقطه برگزار شد، اضافه کرد: در این مدت با بازرسی‌های انجام شده ۱۰۱ مورد تذکر شفاهی و سه تذکر کتبی به هیئت‌های عزاداری استان ارائه شد.

او ادامه داد: پنج هیئت عزاداری که مراسم را در مکان مسقف برگزار کرده بودند، نیز جابه جا شدند تا مراسم عزاداری را در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنند.

طاهری با تشکر از شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و همه روحانیون مستقر در هیئت‌های مذهبی استان افزود: نزدیک ۸۰درصد هیات‌های مذهبی استان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

او اظهارداشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی ۲ برابر سایر اصناف و اماکن بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار