امام جمعه باغین گفت: کابینه معرفی شده از سوی آقای رئیسی جوانتر از دولت قبل هستند و وجهه مردمی تری دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خطیب جمعه باغین در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، به جریان مکتب سرور آزادگان عالم امام حسین (ع) اشاره کرد وگفت: مکتب عاشورا جریان پویائی است که هیچ وقت تمام نشدنی نیست و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی‌شود.

او افزود:انقلاب اسلامی ایران نیز به تاسی از همین مکتب عاشورا شروع و همین راه را ادامه می‌دهد که حرف اصلی این مکتب احیای دین ناب محمدی و ایستادگی ومقاومت در برابر طاغوت است.

امام جمعه باغین به روز مسجد اشاره کرد وگفت:امروز نسخه علاج بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی، معرفتی واخلاقی و سیاسی جامعه در بازگشت به مساجد نهفته است.

او از دولت انقلابی آقای رئیسی خواست که در گام دوم انقلاب وبا تدوین نقشه راه به نقش و جایگاه مساجد در جامعه اسلامی نگاهی ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با گرامیداشت هفته دولت، به شعار دولت سیزدهم اشاره کرد وگفت:دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی وایران قوی کار خودرا آغاز کرده است و دولتمردان دولت سیزدهم باید مردان کار وعمل باشند ومردم را پای کار بیاورند وبا تشکیل یک کابینه قوق آحاد مردم از برکات این دولت انقلابی برخوردار شوند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده بیان کرد:در فهرست کابینه ریاست جمهوری دو ویژگی بشارت آفرین به چشم می‌خورد یکی جوان شدن سن اعضای کابینه حدود ۱۰ سال و دیگری سابقه انقلابی وجهادی و روحیه مردمی اکثریت آنهاست.

خطیب جمعه باغین روزتولد ابوعلی سینا و روزپزشک را جامعه پزشکی تبریک گفت و از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان، به جامعه پزشکی کمک کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نمازجمعه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار