مدیر تولید سیمای مرکز مهاباد از حضور مستند "من شاهو" اثر کارگردان مهابادی در جشنواره بین المللی ABU خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، درخشنده مدیر تولید سیمای مرکز مهاباد اظهار داشت: امسال ۱۶ اثر از تولیدات رسانه ملی در جشنواره بین المللی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه ABU شرکت می‌کنند که در این بین ۹ اثر از تولیدات رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مراکز است.

او افزود: کمیته داوری این دوره در امور بین الملل سازمان در اسفند ۹۹ آغاز به کار کرد که بعد از فراخوان و دریافت برنامه‌ها ۵۰۰ اثر ارسالی داوری شده و در نهایت ۱۶ اثر فاخر به این جشنواره ارسال شدند و به این ترتیب از تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما، مستند "من شاهو" از مرکز مهاباد در جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه شرکت دارد.

درخشنده اضافه کرد: سوران شریفی تهیه کننده و کارگردان این اثر فاخر، از دانش آموختگان دانشگاه هنر تهران در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی می‌باشد که چندین اثر مستند و داستانی کوتاه دیگر و همچنین حضور در جشنواره‌های داخلی و بین المللی دیگر را در کارنامه خود دارد.

اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه ABU با ۱۷۰ عضو از ۵ کشور جهان یکی از حرفه ای‌ترین اتحادیه‌های رسانه‌ای در سطح جهان است و با ۳ میلیارد مخاطب در کشور‌های مختلف بزرگترین و گسترده‌ترین تشکل رادیو تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.