رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی «باران‌های پشت شیشه» توسط هنرمندان در سینمای جوان این شهرستان تولید شد.

حیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: فیلم کوتاه داستانی، با عنوان "باران‌های پشت شیشه" به نویسندگی و کارگردانی صادق محمود زاده در انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید و آماده نمایش شد.

بایزیدی افزود: این فیلم کوتاه با موضوع اجتماعی و در مدت زمان ۱۲ دقیقه تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلمسازان این شهرستان در دوران پاندومی کرونا در حوزه تولید و حضور در جشنواره‌ها خوش درخشیده اند، تصریح کرد: روایت این فیلم زندگی کودکی است که پدر و مادر وی از هم جدا شده اند و او دچار مشکلات روحی و روانی است که برای حل مشکلات و رهایی از آن‌ها اقدام می‌کند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد، عنوان کرد: صادق محمود زاده ساکن شهرستان بوکان و از فارغ التحصیلان دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان مهاباد است که علاوه بر تولید این فیلم، فیلم مستند هوگری (سفال سازی) را در کارنامه کاری خود دارد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد با سه دهه سابقه در جنوب استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش فیلمسازی فعالیت دارد و یکی از انجمن‌های شصت گانه ایران به شمار می‌رود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.