سد مخزنی عنبران ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: احداث طرح سد مخزنی عنبران در استان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل به همراه مدیران ذیربط از پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی در کارگاه طرح احداث سد مخزنی عنبران در شهرستان نمین بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام در طرح سد مخزنی عنبران و برنامه اجرایی کارگاه برای ماه‌های آتی قرار گرفت.

او ضمن بازدید از جبهه‌های مختلف کاری طرح سد مخزنی عنبران، بر لزوم افزایش فعالیت کارگاه در تمامی جبهه‌های کاری و تکمیل سریع این طرح تاکید کرد.

محسن رئیسی، نماینده مجری طرح سد مخزنی عنبران نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی طرح سد عنبران و تملک اراضی محور سد ارائه کرد و با اعلام اینکه عملیات اجرایی سد عنبران تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است گفت: تاکنون بخش زیادی از خاکریزی بدنه این سد انجام شده و عملیات شاتکریت دیواره بالادست سرریز نیز در روز‌های اخیر شروع گردیده است و خرید و نصب ابزار دقیق سد عنبران برای ادامه عملیات خاکریزی رس هسته در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.