ویدئویی که صحنه ای عجیب را در یک باشگاه ورزشی نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است..

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه کشیدن شدن مرد جوان توسط نیرویی نامرئی در یک باشگاه ورزشی را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو این مرد جوان در زمانی که قصد ترک این باشگاه بدنسازی را داشت ناگهان توسط یک نیروی نامرئی به اطراف کشیده شد. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته این باشگاه تهیه شده اولین بار در تیک تاک منتشر شد. در ابتدای این ویدئو مرد جوان که سرگرم انجام حرکات ورزشی است چند وسیله ورزشی در پشت سر وی به شکلی عجیب در حال حرکت دیده می‌شود. او چند بار به سمت کیف ورزشی خود برگشته، اما با بی اعتنایی به انجام ورزش ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد در حالی که او قصد استفاده از یکی از وسایل ورزشی را دارد یک شیء در مقابل پای او شروع به حرکت می‌کند. این مرد جوان که با دیدن آن صحنه کاملا دچار وحشت شده است تصمیم می‌گیرد تا از داخل سالن بدنسازی فرار کند. اما در حالی که او ساک ورزشی خود را برداشته و در حال فرار است ناگهان توسط یک نیروی نامرئی و روی زمین به اطراف کشیده می‌شود. دوربین‌های مدار بسته لحظه فرار وی از داخل سالن و مراجعه او به مسئول وقت باشگاه بدنسازی را نشان می‌دهد. در انتهای ویدئوی این مرد به همراه مسئول وقت بدنسازی در حال چک کردن ویدئو‌های ضبط شده دیده می‌شوند.

این ویدئو پس از انتشار در تیک توک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۲ میلیون بیننده داشته است. این ویدئو با واکنش‌های مختلف کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «به نظر ساختگی است. چرا او هیچ کاری جز نگاه کردن به آینه انجام نمی‌دهد؟ کاربر دیگر نوشت «احتمالا او با یک روح خبیث مواجه شده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هیژا کوردستان
۱۱:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
دوربین مدار بسته یا حفاظتی ثابت هستش نه اینکه دونبال طعمه و هدف حرکت کنه کاملا ساختگی هستش
Iran (Islamic Republic of)
F gy
۰۹:۵۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
دوست عزیز از روی مانیتور فیلم گرفتن توجه کن لطفا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
تابلوست داره با پای چپش خودش رو میکشونه روی زمین
آخرین اخبار