معاون نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از پلمب ۱۰۶ واحد صنفی متخلف در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در طرح تعطیلی کرونایی بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی در استان  تعطیل بودند که از دوشنبه اولین روز این طرح، بازرسی و نظارت در دو شیفت صبح و بعد از ظهر آغاز شد.

او با بیان اینکه در شهرکرد ۶ اکیپ و در شهرستان‌ها دو اکیپ کار نظارت و بازرسی را انجام می‌دهند، افزود: طرح تعطیلی کرونایی تا پایان امروز پابرجا خواهد بود که برای ادامه یا پایان آن تصمیم‌گیری جدید از سوی مسئولان انجام و ابلاغ می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت استان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند، بیان داشت: در طرح تعطیلی اصناف تعداد زیادی از واحد‌های صنفی گروه یک از جمله شیرینی و بستنی‌فروشی‌ها، عطاری‌ها، گل‌فروشی‌ها، واحد‌های ساخت و تولید Mdf و... به گروه ۲ اضافه و اساس طرح بر پایه پلمپ واحد‌های متخلف گذاشته شد که در کنار آن جریمه و معرفی به تعزیرات حکومتی نیز اعمال شد.

قائدامینی ادامه داد: تاکنون در سراسر استان چهارمحال و بختیاری ۱۰۶ واحد متخلف پلمب شده است و در حال حاضر مرغ‌فروشی‌ها، گوشت‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، واحد‌های فروش لبنیات و خواربارفروشی‌ها، عینک‌سازان و عینک‌فروشان، مکانیکی‌ها و تعویض روغنی‌ها، تجهیزات پزشکی، فست‌فود، رستوران و ساندویچ‌فروشان به صورت بیرون‌بر فعال و مابقی صنوف تعطیل بوده و با متخلفان برخورد و واحد آن‌ها پلمب می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.