مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استان به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون از دست سودجویان اقتصادی رفع تصرف شده است.

عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سیستان و بلوچستان را دارند ابتدا استعلام‌های لازم در این زمینه را از طریق اداره کل راه و شهرسازی انجام داده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی افزود: همکاران ما در یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی از تصرف اراضی ملی و مقابله با هرگونه تخلف در این زمینه در سراسر شهرستان‌های تابعه است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و پراکندگی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار